Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, August 26, 2008

yaakob pula ....

(kemaskini 12:30am 26 /08/08)


sdr yaakob yang kali pertama hadir setelah sekian lama tidak menyertai latihan pasukan unilly's juga menyatakan rasa kecewanya terhadap unilly's f.c kerana sikap tidak profesional mereka!
katanya " setelah sekian lama saya tidak berlatih bersama merek.. saya terpanggil untuk bersama sama mereka malam itu.. tapi saya sungguh kecewa kerana kami bagai dianak tirikan... apa salahnya sekiranya anak muda kita diberi peluang sama rata tanpa meminggirkan mana mana pihak?.. bagi saya cara mereka salah..dan saya kecewa.. memang patut sdr tasrif, nasir,jabran,ikbal kecewa dengan kejadian malam itu... itu yang saya perasan.. tak tau lah siapa siapa lagi yang panas dengan mereka ini! saya harap kejadian sebegini jangan diulangi... berilah peluang pada semua... kita semua sebagai satu keluarga perlu yakin dan percaya dengan kebolehan setiap yang hadir pada malam itu! mungkin mereka hadir dengan seribu harapan malam itu...!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."