Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, August 5, 2008

warkah.. untuk warga uNiLLy's

salam.....
Saya terpanggil menjawab segala tomahan dan tekanan yang dilemparkan terhadap kami dalam blog uNiLLy's ini... walaupun kami secara ikhlas mahu membawa nama unilly's ke peringkat lebih tinggi... dengan ini Saya memohon maaf bagi pihak Unilly Star & Unilly Pro Star.
Team kita terkandas diperingkat awal. Kami telah pun cuba sedaya upaya.
Mungkin nasib tidak menyebelahi Unilly's pada hari perlawanan.
Selepas ini saya harap kita semua akan melakukan lebih dari apa yang kita pelajari sebelum ini.
Terus-terang saya katakan kita mempunyai ramai ahli yang berbakat dan yang berkebolehan.
Cuma memerlukan latihan dan sedikit pendedahan untuk mencapai tahap maksima.

Saya yakin dengan ahli Unilly's dan kalau jadi untuk kejohanan piala GEPIMA pada 17hb. OGOS ini.Saya juga menyeru supaya semua ahli Unilly yang berminat untuk menyertai kejohanan piala GEPIMA ini turun gelanggang jumaat ini.

Dari situ kita boleh menilai sejauh mana kesungguhan dan kebolehan ahli Unilly kita.
Kita kalah pada kejohanan yang pertama, tapi INSYA'ALLAH kita selepas ini akan membawa lebih kejayaan dan membawa 1001 kemanisan kepada warga Unilly........

Saya juga mengharapkan sdr Razali akan membantu untuk berhubung dengan ahli-ahli Unilly dan memaklumkan matlamat sebenar UNILLY'S FUTSAL...boleh???
komunikasi juga adalah kurang antara ahli-ahli Unilly....
harap dapat kenal lebih ramai lagi ahli Unilly's...
kalau boleh, kita wujudkan 3 atau 4 team futsal Unilly.....

sekian dari saya,

bukhari
(ketua pasukan unilly's prostar)

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."