Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, August 5, 2008

latihan futsal jumaat ini

kepada semua warga unillys yang sebelum ini sering tidak berpuas hati dan tidak yakin dengan kemampuan pasukan sedia ada ...dan kepada semua yang mahukan nama unillys di julang di peringkat lebih tinggi...anda dijemput hadir pada seisi perbincangan dan latihan yang akan diadakan pada

pada: jumaat
jam 9:30 malam
tempat : sports planet sungai buloh

kami ingin menubuhkan seberapa banyak pasukan yang boleh untuk memilih 3-4 pasukan terbaik untuk di serapkan pada kejohanan piala GEPIMA

sekiranya anda mempunyai pasukan dari kalangan unillys anda juga dijemput untuk hadir dan bersaing untuk merebut tempat sebagai pasukan utama dan pasukan harapan unillys!

1 comment:

Unknown said...

Kalah menang adalah adat permainan.Apa yang penting ialah menimba ilmu dr kekalahan supaya kita dpt kejayaan kelak.Bak kata orang,Yg penting bukan brp kali kita jatuh tapi brp kali yg kita bangun.

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."