Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, August 16, 2008

unilly's junior pula....

setelah sebelum ini unilly f.c dihantui masalah kecederaan.. sebaliknya pasukan unilly's junior pula lain ceritanya apabila pemainnya tidak menghadirkan diri pada perlawanan persahabatan malam tadi. pemain tersebut ialah sdr nizamuddin. ketika dihubungi sdr nizamuddin menyatakan kemungkinan tidak dapat menyertai kejohanan ini atas alasan kerja yang tidak dapat dielakkan. berita ini nyata memeningkan saya bagi mengatur strategi seperti dirancang sebelum ini. setelah berbincang dengan pengurus dan pemain pasukan unillys f.c selaku senior.. mereka mencadangkan sdr pudin selaku pemain bagi mengantikan sdr nizamuddin persediaan bagi mengelakkan sebarang kemungkinan sekiranya sdr nizamuddin tidak dapat beraksi.

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."