Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, August 16, 2008

saya pulih!

sdr Ali yang dikatakan mengalami kecederaan hadir dalam perlawanan persahabatan malam tadi dan beraksi dengan begitu baik sekali katanya" saya bersyukur kerana telah pulih sepenuhnya dari kecederaan yang saya alami. apa pun malam ini saya masih berhati hati ketika bermain dari tercedera semula. sementara itu sdr Bukhari pula jelas gembira kerana kehadiran ayam tambatan mereka " saya hatap adr ali mampu melakukan yang terbaik semasa kejohanan nanti!"

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."