Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, August 5, 2008

saya kecewa- ali

sdr ali ketika dihubungi melalui unilly's live chat sebentar tadi melahirkan rasa kecewa kerana merasakan usaha mereka sia sia dan tidak dihargai.. sebaliknya masing masing menyalahkan mereka dari pada berfikir bagaimana bersatu mengonddol piala GEPIMA 17 ogos ini...
" saya rasa sudah tiba masa kita perlu berbincang demi kebaikan pasukan unilly's.. saya berharap sangat agar seluruh warga unilly bersama sama kami menyokong kami untuk membina semula pasukan .. insyaAllah pada jumaat di minta semua yang benar benar mahukan kejayaan agar turun ke sports planet di sungai buloh pada jumaat ini jam 9:30 malam. kita akan bersama sama melakukan rombakkan secara besar besaran! piala GEPIMA pasti di rangkul!!

6 comments:

bukhary said...

sekarang kita lupakan perkara lama..tumpu pada kejohanan piala GEPIMA yang akan datang tidak lam lagi....ok ali.

posboy said...

ko poyolah ali tapi kita dah cuba sedaya upaya kita apa2 pun syabas utk diri masing2.perjuangan belum selasai lagi kita cuba kat game GEPIMA inysallah kita boleh buat.malaysia boleh unilly pun boleh gak.akhir kata budi bahasa budaya kita.majulah sukan utk ali

bukhary said...

tunggu dan lihat jumaat nie....

posboy said...

betul 2...wait n c....

bukhary said...

harap2 dpt sokongan dr semua warga Unilly's....

jabran@shah said...

sbr la ka,biase la 2,kte maen kte yg rse,cbe klu diorg maen bru diorg tau,rileks la.....

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."