Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, August 16, 2008

saya akan lakukan!


sdr jabran tidak kisah untuk beraksi dibahagian mana sekali pun. katanya" saya tidak kisah walau diposisi mana sekalipun saya pasti akan melakukan yang terbaik.. tadi saya ada mencuba diposisi serangan dan pertahanan. yang mana sekalipun tidak membawa masalah kepada saya bergandingan dengan rakan sepasukan lain!"

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."