Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, August 9, 2008

sah.. unilly's prostar sahaja ke GEPIMA!








satar,jabran,najib,ali,bukhari,farhan,man,zahir

(senarai barisan kemungkinan yang disahkan sebentar tadi)

(kemaskini 3:11am 09/08/08)

malam tadi lebih kurang 20 -30 pemain hadir dan masing masing bersatu dan bersetuju untuk menghantar sebuah pasukan iaitu unillys prostar dan ingin memberi sepenuhnya tumpuan dan sokongan pada pasukan ini!

sambutan yang diterima agak memberangsangkan walaubagaimanapun sokongan dari pihak veteran masih belum ada sebarang kelibat walau sudah diberitahu dan dijemput..! apakah ini tanda sokongan mereka pada pasukan kita ini?? diharap pada latihan akan datang para veteran meluangkan masa untuk menjenguk prestasi anak muda yang sedang berjuang demi unilly's ini!

dalam latihan yang dijalankan malam tadi .. nampaknya banyak lagi latihan perlu bagi pasukan kita yang nampak mudah diratah oleh pasukan pelapis kita sesekali. namun mungkin mereka bermain berhati hati supaya tidak tercedera. apa yang diharapkan ialah semoga pasukan ini dapat membentuk persefahaman yang mantap dalam menghadapi saingan dari pasukan lawan nanti! semoga berjaya .. latihan ini akan diteruskan seperti biasa setiap jumaat.. harap semua hadir lagi dan memberikan sokongan! sementara itu sdr Rahim pula meminta maaf kerana tidak dapat menghadiri latihan itu keran ketika ini sedang bersiap sedia untuk ke umrah katanya " saya sebenarnya sedang sibuk menguruskan persiapan untuk umrah pada pagi rabu ini ..jadi maaf lah tak dapat datang malam tadi..." namun katanya "bagi liga unilly kita bercadang untuk memulakan selepas aidilfitri kerana banyak program sebelum itu disamping itu ramai yang terikat dengan tugas masing masing.. apapun kita ada tempoh yang cukup panjang untuk mengumpul para pemain sehingga aidilfitri ini.! "


2 comments:

jabran@shah said...

ape ni?tipu ke?mane de 20org.18org je yg dtg.veteren 1 org pn x de,jurulatih pn x datang,pngurus pasukan pn x dtg.

mohd razali said...

mana ada tipu.. baca berita tul betul... kita berita semua sahih... mana ada rekaan semata mata

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."