Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, August 9, 2008

kami mahu tenangkan fikiran...


selepas diasak secukupnya minggu lalu.. pasukan unilly star yang hadir pada latihan malam tadi menyatakan akan lakukan yang terbaik pada kejohanan piala GEPIMA ini. "kami cukup tertekan selepas perlawanan . itu.. dan kami kembali dengan nafas baru hari ini... " kata sdr najib . mereka ditemui ketika sedang bersiap sedia untuk ke pusat peranginan Genting Highland sebentar tadi di restoran de maju batu caves..."kami mahu menenangkan fikiran kami disana dan akan kembali dengan semangat yang luar biasa untuk membelasah lawan!" kata sdr zahir.
mungkin suasana yang baru akan membawa satu keyakinan dalam diri kami... sebab itu lah kami mengambil keputusan untuk bercuti ini.." kata sdr man. sdr nasir dan asyik pula berkata .."kami terlepas untuk ke tioman disebabkan piala kimma ini.. sekarang kami nak lepaskan tension tu kat sini... hehehe"!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."