mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, August 30, 2008

program bulan puasa dan hari raya aidilfitri!

Kami bercadang untuk mengadakan majlis berbuka puasa dan juga sambutan aidilfitri bersama untuk seluruh warga uNiLLy's pada satu masa yang belum ditetapkan lagi. anda dijemput untuk memberi pandangan dan cadangan mengenai program ini berserta tarikh sesuai bagi menyempurnakan 2 program raksaksa ini! sila tinggalkan komen anda diruangan disediakan dibawah ini! komen dan cadangan anda amat diperlukan dan dialu alukan

4 comments:

najib dayan ali said...

ok cntik..berbuke biase kat malabar palli kite wat..
tp sambutan ari raya cmner lak???..
nk wat kat mane?..
dewan org ramai ker?

mohd razali said...

boleh jugak.. kita leh pilih mana mana dewan yang sesuai untuk semua...

bukhary said...

btl jgk ckp najib...
wat kt msjd malabar je...
sbb ape2 program pon msti dilakukan di msjd tu..

mohd razali said...

sekarang ni nak wat majlis buka puasa unilly pun cemana sbb tak de seorang pun wakil unilly yang anjurkan majlis buka pose kat malbar palli melainkan restoran de maju je.. pada 22 september ni.. so cemana?

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."