mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, August 30, 2008

kembali bersatu!

segala kekeliruan dan ketidak puaS hati yang berlaku sepanjang minggu ini diantara unilly f.c dan unillys junior f.c telah berakhir dan mereka kembali bersatu dan bertekat untuk menjadikan pasukan mereka diantara yang terbaik. kesemua pemain unillys f.c dan unillys junior termasuk sdr tasrif, ikbal, jabran dan yaakob yang tidak berpuas hati sebelum ini hadir dan menjalani latihan dan perlawanan persahabatan seperti biasa diantara para pemain yang hadir..

lebih kurang 25 pemain hadir dan membentuk 5 pasukan. dan banyak perlawanan diadakan diantara kesemua pemain yang hadir.. alhamdulillah kesepakatan dikalangan pemain nampakknya begitu baik sekali dan mereka bersama sama tidak kira sama ada dari unilly f.c atau unilly junior!

syabas pada semua.. ini lah sebenarnya semangat yang diimpikan selama ini. mungkin ramai yang melihat blog ini merasakan pertelingkahan dikalangan mereka sangat serius... walaupun yang sebenarnya semuanya adalah sekadar gurauan semata mata. bagi yang terguris dengan sebarangan kenyataan dalam blog ini ...saya mewakili semua yang terlibat memohon maaf dan berharap kita tidak menganggap ianya sebagai satu perkara yang serius!

10 comments:

jays said...
This comment has been removed by the author.
sheby said...

askum,maf ye,sye rse kte patut wat mesyuarat bagi ftsal ni.sye nampak bnyak maslah dlm team.dlm mesyuarat mesti semua pemain,manager[sdr asraf,sdr rahim,sdrjafar,sdr bloger jga],jurulatih[sdr isa],& smue yg terlibat dgn unilly.sye harap mesyuarat ni akan di jalankan secepat yg mungkin,klu leh mggu dpan.maaf,sye hanya memberi cadangan bagi mengatasi maslah ini.masalah ini belum selesai sebenarnye.wslm

mohd razali said...

dah tak de apa masalah puk... sumer dah settel dah

sheby said...

ada lg.......sory ye.sye tau de lg tp kte patut wat jugak mesyuarat 2.

HaCkEr said...

x abs2 nk gado....
x phmmmm..

mohd razali said...

saper pulak haker ni? nama dah ada elok elok dalm ic gi tukar... apalaa

sheby said...

pe cam bloger,ble nk wt mesyuarat ni.

mohd razali said...

kenapa tanya blogger... tanya la pengurusan.. cuba tanya sdr jaafar ker? pemain ker? ni nak tanya siapa lak shebby ni? shebby singh ker? hahahaha

n@j!B said...

oit sheby pe2 hal ko jmpe aku...
mslh ko aku bole tlg settel..
wat mesyuarat pun xgune..
aku yg idupkn futsal unily ni so jmpe aku jer...ok???

mohd razali said...

ha.. tul tu.. kalo tak puas puas hati.. jumpa la najib tu.. nanti dia bg c4 satu kat u ... jgn jadi cam altantuya dah laa

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."