Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, August 12, 2008

perlawanan persahabatan

pasukan unillys junior dijangka akan membuat penampilan pertama dalam perlawanan persahabatan pertama mereka dengan bertemu pasukan senior mereka iaitu unilly's f.c. Keputusan sebulat suara selepas perbincangan diantara wakil kedua dua pasukan sebentar tadi. sementara itu pengurus pasukan unillys junior menyatakan hanya akan mengumumkan senarai pemainnya pada hari khamis ini! sehingga berita ini ditulis saya banyak menerima panggilan mengenai senarai pasukan unillys junior. jadi kepada semua yang menantikan senarai pasukan kami bersabarlah sehingga khamis ini!

3 comments:

jabran@shah said...

idea yg bagus.tp apa yg sye lihat di sini seperti team junior x bersefahaman dgn senior.lg 1 sye nk tgur pada penolong pengurus team junior jgn beza kan dua2 team ni ok,dan jgn wat laporan palsu lagi ok.time kasih,sye harap kte dpt bekerjasama dlm 1 pasukan unily.

mohd razali said...

heloo mr jay boss!! bila masa aku buat laporan palsu?? mestilah kena beza bezakan kedua dua pasukan ...baru ada semangat lawan.. asal u takut ker dengan kelibat unilly junior???

jabran@shah said...

tlg ckit ye.....spe tkut.kte dlm 1 team jgk la.

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."