Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, August 12, 2008

ashik akui terima tawaran


sdr ashik mengakui ada menerima tawaran dari pasukan unilly junior untuk kejohanan piala GEPIMA. katanya " saya menerima tawaran dari pengurus pasukan iaitu sdr jaafar namun ketika itu saya terpaksa menolak kerana terikat dengan tugas lain.tetapi apabila saya menyatakan kesediaan untuk bersama pasukan itu hari ini, mereka tidak dapat menerima saya kerana senarai pemain sudah pun mencukupi.... apa nak buat dah tak de rezeki.. apa pun selamat maju jaya lah kepada pasukan junior kita.. saya dengar hebat jugak barisan pemain mereka..!" tambahnya lagi " kepada pasukan senior.. jangan anggap mudah pasukan junior ni... semoga kedua dua pasukan kita dapat mencapai sesuatu di piala GEPIMA kali ini!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."