Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, August 13, 2008

pengurus umum senarai uNiLLy's Junior!






Dari kiri atas : Nordin, Tasrif, Syafiq, Nizamuddin,
Dari kiri bawah:Nasir, Anu , Razak ,Ikbal






Sebentar tadi pengurus pasukan sdr jaafar membuat kejutan dengan mengumumkan senarai pemainnya bersama saya (razali) selaku pembantunya di sebuah hotel Palace of Golden Horses. Dalam majlis ringkas yang diadakan sebentar tadi.. semua pemain nyata gembira dengan senarai pemain yang dipilih dan bertekat untuk melakukan demi mengembalikan maruah pasukan unilly yang tercalar sebelum ini! katanya "walaupun kami hanya junior... tapi kepada lawan kami..ingat.. kami akan memastikan anda kecewa pada kejohanan nanti......sekarang senarai nama pemain sudah saya umumkan setelah ramai yang mendesak saya umumkan... apa yang penting sekarang ialah agar semua warga unilly turun memberi sokongan kepada kedua dua pasukan kami. ini sahaja harapan kami... insyaAllah kami tidak akan menghampakan anda semua kali ini.. barisan pemain dan pengurusan yang saya miliki ketika ini adalah bagi saya yang paling mantap!" saya juga berharap sdr razali dapat memikirkan strategi terbaik untuk pasukan unillys junior ini! sementara itu sdr razali dalam kenyataannya berterimakasih kerana diberi kepercayaan oleh sdr jaafar dalam memilih senarai pemain "insyaAllah saya akan memastikan pasukan kita tidak mengecewakan kali ini"

5 comments:

zahir said...

ha ini baru la team yg betul
taniah jafar sama-sama kta berjuang demi maruah uniily

sYaF!q said...

latihan ble???

jabran@shah said...

sye mintak maaf ye,junior 2 hanye nme bkan lah bermaksud team ni lemah,kte sama2 memegang tanggungjawab utk membawa nme unily menuju kejayaan.anywy,sye harap kte dpt menunjukkan semangat juang yg tinggi.unily the best.jgn kte berpecah belah ok,sama2 menyokong team kte nnt.ok

mohd razali said...

hahaha baru tau nak bersatu padu sdr jay!!! hehehe apa pun kita memang bersatu pun...

Manz said...

btl ke korg panggil sdr nizamuddin? kiterang da pgl die bnyk kali tp die x penah pun nk datg latihan? nordin akan datg ke friendly kte nnt? selamat maju jaya unily.

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."