Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, August 7, 2008

Mungkin bergabung!

ketua pasukan uNiLLy's pro star sdr Bukhari membayangkan kemungkinan akan bergabung dengan pasukan uNiLLy's star sebagai langkah pertama perubahan yang akan dilakukan jumaat ini.

katanya "setelah mengambil kira dari segala uspek saya merasakan pengabungan kedua dua pasukan sebagai satu pasukan adalah langkah yang bijak kerana kami mahukan satu pasukan yang paling mantap.. disamping itu yang lain juga digalakkan untuk membentuk pasukan mereka sendiri... ini cuma pandangan saya... apa pun kita tunggu sehingga jumaat ini bagaimana respon warga uNiLLy's yang puas 'menghentam' kami untuk tampil dan membantu kami demi memartabatkan nama unillys di peringkat lebih tinggi!"

tambahnya lagi.. "baki kesemua pemain yang digugurkan dari kedua team boleh membentuk 1 lagi pasukan dan... saya jangkakan kemungkinan kehadiran pemain pada jumaat ini boleh membentuk sehingga 5 pasukan... insyallah... bersama samalah kita jayakan... kepada semua warga unilly tolong lah war warkan pada semua..."katanya lagi!

1 comment:

jabran@shah said...

idea yg bagus.tp kte cbe bincang dgn pengurus n all unily team.

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."