Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, August 19, 2008

kami bermain dengan baik.. tapi..............


sdr buhari menyatakan rasa kesalnya kerana tidak dapat melangkah ke suku akhir walaupun sebelah kaki sebenarnya sudah pun menjejak. katanya " kami bermain dengan baik.. tapi..............inilah padah kalau kita tidak berhati hati... semua pemain yang berada dalam penuh keyakinan selepas memenangi 4 perlawanan pertama tetapi dalam masa yang sama kami tidak pula memerhatikan kedudukan pasukan lawan kami..kami bermain dengan baik.. tapi.............. dan pada perlawanan terakhir kami.. kami tidak begitu konsisten. walaupun kami berusaha mengelakkan dari tewas tapi kesilapa kesilapan kecil pemain yang membawa padah yang menyebabkan kita terus terpaksa menarik semula kaki yang sudah pun menjejaki suku akhir piala GEPIMA... kami beraksi dengan baik.. tapi...........
ini adalah pengajaran yang cukup berguna kepada semua supaya tidak cepat berpuas hati dengan apa yang sudah diperolehi.. sepatutnya kam perlu terus berusaha sehingga wisel penamat tanpa memikirkan berada di situasi mana... apa pun kesilapan sesetengah pemain yang meninggalkan posisi membawa padah.. kami dengan bermain baik...tapi....."

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."