Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, August 4, 2008

jangan salahkan kami!


"tolong jangan salahkan kami... kami telah berusaha sedaya upaya kami tetapi nasib tidak menyebelahi kami" kata sdr najib. menurutnya kedua dua pasukan unilly bermain dengan begitu baik sekali " apa yang mengecewakan kami ialah tiada seorangpun warga unilly yang turun memberi sokongan moral kepada kami.. kami menagih sokongan dari anda semua... setiap pasukan yang menyertai kejohanan dipenuhi dengan sorakkan penyokong mereka... kami pula tertekan dengan tekanan yang penyokong berikan pada kami... " menang dan kalah adalah adat permainan.. saya memuji barisan muda saya ini kerana berusaha bersungguh untuk memburu kemenangan cuma kai sering hilang tumpuan disebabkan sorakkan penyokong mereka dan nasib tidak menyebelahi kami"!
kenytaan ini turut disokong sdr zahir yang menyalahkan warga unilly yang tidak ada seorang pun hadir memberi sokongan moral kepada pasukan unilly!
apa pun kami bersedia menyahut cabaran pengurus kami sdr asraf dan sdr rahim sekiranya terus memberikan kepercayaan pada kami pada kejohanan akan datang iaitu piala GEPIMA pada 17 ogos 2008 ini!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."