Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, May 11, 2008

STUTTGURT KEKAL PILIHAN!

undian pasukan manakah bakal merangkul piala unilly pada tahun ini nampaknya pembaca lebih yakin dengan pasukan stuttgurt untuk menjadi juara!!! pasukan fenerbache pula menjadi pilihan kedua untuk juara manakala diikuti rapat dengan pasukan man utd... apapun bola itu bulat... dan bagi saya jika dilihat secara terperinci semua pasukan mempunyai peluang yang sama rata cuma saya percaya usaha yang akan membezakan juara dan yang lain. saya juga berharap segala apa juga berita yang saya siarkan tidak menyinggung perasaan sesiapa ianya hanya untuk bersuka sahaja..sekiranya ada yang terasa juga..saya minta maaf kerana niat utama saya ialah untuk menghangatkan suasana... dan saya rasa apa yang saya lakukan telah berjaya dan menampakan hasil... jika dibandingkan dengan futsal yang dijalankan sebelum ini... secara peribadi bagi saya kali ini lebih meriah mungkin blog ini salah satu punca... ini pendapat saya.. taktau lah pada yang lain.. apa pun saya berharap pagi ini apabila semua warga unilly berkumpul saya berharap semuanya berjalan dengan lancar tanpa kejadian yang tidak diingini.!! kerana motif kita sebenarnya satu iaitu untuk merapatkan lagi silaturahim.... jadi kepada pemuda pemuda unily janganlah terlalu taksub pada nama kumpulan..yang penting semua ini keluarga kita jugak... so FAIR PLAY PLEASE.... sekian sahaja dari saya untuk kempen futsal kali ini insyaAllah saya akan kembali dengan berita siapa juara baru! salam.....

FENERBACHE





19 (19%)
MANCHESTER UNITED



18 (18%)
BOCA jr



































1 (1%)

LYON
































6 (6%)
STUTTGART














28 (28%)
MALAYSIA





5 (5%)

CELTIC FC














3 (3%)
PORTO




































6 (6%)

REAL MADRID
5 (5%)
INTER MILAN
2 (2%)
UNNIAMMU FC


5 (5%)

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."