Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, May 13, 2008

pasukan bola sepak unilly

setelah kejayaan unilly champion cup baru baru ini... kini satu idea baru telah tercetus untuk menubuhkan pasukan bolasepak unilly yang mantap. setelah tamat kejohanan tempoh hari ... saya mendapati ramai dikalangan para pemain kita menunjukkan permainan yang cukup hebat dan cadangan yang saya terima dari kalangan veteran ialah untuk menubuhkan sebuah pasukan yang mantap! jadi kepada para pemain tempoh hari.. anda dijemput untuk memberikan nama dan no telefon anda kepada wakil bola sepak kami iaitu

sdr zahir - 012 978 6077
013 404 0179

sdr najib - 017 207 5298

sdr nasir - 012 603 7466

adalah amat diharapkan para pemain dapat memberi maklum balas secepat mungkin. insyaallah kami bercadang menjadikan pasukan ini satu pasukan yang hebat dan mantap oleh kerana itu kami memerlukan 22 pemain yang benar benar mampu memberikan komitmen kepada pasukan demi membawa nama unilly ini keperingkat yang lebih tinggi. di harap para pemain pasukan pasukan futsal yang membaca berita ini agar dapat menyampaikan masej ini kepada semua kerana kami akan mengumpulkan semula para pemain ini untuk pemilihan di satu tarikh yang akan diberitahu kelak.

pasukan bola sepak ini akan dijalankan secara profesional dengan penaja penaja dikalangan unilly juga bersedia membantu dari segi kewangan dan lain lain. diharap dapat memberikan perhatian dan hubungi wakil kami segera! terima kasih!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."