mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, May 20, 2010

chelsea juara EPL 2010.. Ibrahim juara liga EPL uNiLLy's

  • uNiLLy's Leauge (ranked 37,889 out of 193,262)

Sdr Ibrahim menjadi juara FantasyEPL unilly 2010... apa sudah jadi dengan najib man ... yang tak mampu kekalkan kejuaraan.. hahaha lain kali jgn terlalu berharap pada pasukan korang jek...
tahniah buat sdr ibrahim (chelsea) razak (arsenal) dah yahya (chelsea la kot)
kalau bolih pakai la nama sendiri.. jgn laa pakai nama orang lain... hehe korangmesti tak tau kan sape team malaysia u23 (k.rajagobal) kan??? tak lain tak bukan pemilik kelab tu ialah Razali... hehehe ada sape sape nak nafi kan?? heheheheh



# Team Manager GW TOT
1 Baim the great baim the great 73 2251
2 power gunners AreJug 81 60 2137
3 QueckMY Mohamed Yahya 61 2124
Up4 Malaysia U-23 krajagopal sir Razali
80 2099
Down5 Storm FC Amirul siXX 66 2098
6 bad boyz united sir najib aidaros :) 61 2063
7 Talamanda F.C Prof. Dr. Mohd iKb@l 63 2061
8 Scoring Machine's Steven WAN Gerrard & WAN Torres 67 2043
Up9 ReMy ZeRo Mohd Raimi 54 2037
Down10 WE ARE EPL CHAMPION MUHAMMAD HAFEEZ AKBARM
34 2028
11 Rizing Redz Muhammad Ismail 58 2004
12 BHAYOO FC F-HAN han 48 1958
Up13 zidanios fc abdullah fadhil 80 1948
Up14 jojoteam mohd zuhairi 70 1942
Down15 U.E.F.A Cup Winner BUKHARY ISMAIL 57 1935
Down16 Optimus Prime shah jabran 39 1924
Down17 opanz utd ahmad rosman abd kadir 44 1921
Up18 united f.c palestin fc 58 1904
19 sayor fc nuar irsyad ipoh malli!!! 56 1904
Up20 cantona f.c faizal aziz mohammad 73 1902
Down21 Jselmanutd syahiran jabir 41 1902
22 selangor fc mohd razali 61 1891
Down23 save gaza Triang taikoo daa 60 1891
24 Tarantula FC Syed Mohd Ali 58 1887
25 the blues fc syafiq harris 74 1838
26 tasryif_legend din kebab 51 1804
Up27 demajufc abdul razak yusof 46 1772
Down28 Mighty Reds M Nash Mofude 36 1767
29 transform team helmi rahim 50 1762
30 Rising-Red faris rahim 31 1726
31 lan utd ahmad rosslan 51 1663
32 Yakuza MyTeam Huz Man 61 1651
33 rfc77 azhar rfc77 45 1484
34 Glory Fc Siraz Khan 42 1472
35 liverpool f.c mohmad yaakob 38 1461
36 RFC asyraf ismail 33 1394
37 chelsea fc siraij hafeezy 40 1385
38 edddddd jjjj dffdfd 34 1317
39 LaCokaNostra Muhamad Hafiz 401281

2 comments:

baim's said...

buat yg ketinggalan jauh ngan aku... tak apa next season kita bertarung lagi..... hehehe

najib said...

aku hebat!!!....tk terkeluar mcm man!!hahaha

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."