mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, March 4, 2010

Undian Kejohanan Bowling uNiLLy's 2010

Alhamdulillah... sebentar tadi undian penentuan kumpulan bowling telah diadakan Di Restoran De Maju Batu Caves.. Beberapa Wakil dan ajk program hadir dan menyaksikan undian tersebut dijalankan...

sebanyak 75 peserta berdaftar telah diundi bersama kumpulan masing masing.. diharap semua berpuas hati dengan kumpulan masing masing... ini merupakan kejohanan tahunan unilly's dan diadakan bagi mengeratkan hubungan silaturahim diantara kita...

jadi mereka yg menganggap pasukan mereka lemah jangan cepat lemah semangat.. kerana pembahagian kumpulan adalah melalui undian dan bukan dipilih.. dalam pemerhatian saya setiap pasukan mempunyai kekuatan dan kelemahan yang seimbang..jadi kepada semua harap anda Enjoy... jumpa anda semua ahad ini!!!


P/s kepada warga uNiLLy's yang tidak menyertai kejohanan ini.. anda juga dialu alukan untuk menghadiri kejohanan ini selaku penonton.. makanan disediakan untuk semua!!

"Pastikan rakan sepasukan anda berada di Kompleks Fajar Ahad ini sebelum jam 10:30 pagi!"


Kertagori Lelaki

Kumpulan 1

· Jamal

· Nasir

· Sajiru

· Salim (Kundang)

· Ali

Kumpulan 2

· Asraf

· Samad

· Syahiran

· Yaakob

· Basir

Kumpulan 3

· Bapu

· Nordin

· Talib

· Man

· Jal

Kumpulan 4

· Abbas

· Tasrif

· Arif

· Jaafar

· Razak (Jak)

Kumpulan 5

· Ali

· Ghazali

· Razlin

· Halim

· Roslan

Kumpulan 6

· Ibrahim (banting)

· Nizamuddin

· Zahiruddin

· Ibrahim (kajang)

· Razak (sunway)

Kumpulan 7

· Ibrahim (sg buloh)

· Shahrizal

· Rafi

· Latif

· Khairul Anwar

Kumpulan 8

· Hamid

· Farhan Husainar

· Bukhari

· Ikbal

· Jabran

Kumpulan 9

· Abdul Rahim

· Hafiz

· Jali

· Amin

· Fariz

Kumpulan 10

· Abdullah

· Zainal

· Nizam (BBSB)

· Zulkifli

· Farhan ( Ipoh)


Ketagori Wanita

Kumpulan 1

· Ramlah

· Farah

· Sapiah

· Subaidah

· Ramziyah

Kumpulan 2

· Syamira

· Neesa

· Badrulnisa

· Hidayah

· Azimah

Kumpulan 3

· Laila (basir)

· Ina

· Syamina

· Syarifah (hamid)

· Mastura

Kumpulan 4

· Hasnah

· Rodziyah

· Nadzirah

· Ijah

· Amalina

Kumpulan 5

· Aniza

· Normahani

· Azliza (yaakob)

· Nurul

· Laila (tasrif)

6 comments:

najib said...

aku harap kpd sape yg terlambat bole try taun depan..mtk maaf...pendaftaran da tutup...undian da wat...

harap smua puas hati...

play 4 fun!!!

Manz said...

hahahahhaha, power gler kumpulan 6, mmg juare ar.. pape pun undian, jadi sumenye rezki..

baim's said...

uik apsal nama juju tak masuk??? aku dah bg nama kat tasrif??? semestinyer kumpulan 6 powerrrr.... tapi papehal bergantung pada nasib gak...

mohd razali said...

sori baim... kami tak dapat info... apa apa pun suh dia datang gak nanti kite tgk mungkin ada yg cancle ke atau terlebih ke leh masuk.. ok??

Msian Malbar said...

nak tanya skit...cabutan bertuah tu untuk peserta bowling je ke atau untuk penonton skali?

opan said...

poyo la msian malabar nie..

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."