Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, March 9, 2010

Gelanggang Badminton percuma


Kepada semua warga uNiLLy's yang berminat mengadakan latihan Badminton anda dipelawa untuk bersama sama kami di Dewan Sri Siantan ,jln sungai tua.

Latihan akan diadakan setiap Selasa bermula 6:00 petang hingga 10:00 mlm kepada sesiapa yang berminat sila hubungi saya untuk pengesahan

semua gelanggang telah ditempah sehingga 6 bulan dari sekarang.!!!

jadi kepada yang berminat sila cepat!! latihan bermula malam ni!!

10 comments:

najib said...

aku akan start dtg mgu depan ok!!!....aku nk g beli peralatan bru dulu.....da lame tk main niee...bersemangat laaaa plak!!!!!

aReJuG said...

tak silap aku kat kajang pun diorg wat latihan hari selasa.....

baim's said...

memanglah kat kajang kitorang main... nnt bolelah team dewan siantan lawan team dewan bkt mewah kajang....

najib said...

btol2...sokong...wat frenly!!!

aReJuG said...

aku cadangkan wat 2 team single dan 3 team double...

opan said...

idea bagus...

baim's said...

bila, bagaimana, dimana???

najib said...

opan laa single utama team kite.....bak kata org....chong wei sri siantan...hahahahaha

bukhary said...

aku nk join blh?
aku pon da lama x men...

Unknown said...

aku nak join..tapi kenape hari selase...huhu

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."