mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, January 16, 2010

4TH Kejohanan Bowling UNILLY's..............











Pada mesyuarat tergempak yang diadakan pada malam semalam semua yang hadir bersetuju untuk mengadakan pertandingan bowling ini pada malam hari raya cina....


Tarikh : 14 Februari 2010
Tempat : Brem Mall,Jinjang,Kuala Lumpur
Masa : 9.30 pagi



berikut syarat syarat yang dipersetujui oleh jawatamkuasa:

  • terbuka kepada warga unilly's yang berumur 15 tahun ke atas
  • lelaki dan wanita diasingkan kategori
  • setiap kumpulan akan disertai oleh 5 pemain
  • setiap kumpulan akan diselitkan seorang player veteran
  • penentuan kumpulan bagi setiap pemain akan dibuat melalui undian
  • anggaran peserta melebihi 100org
  • undian ditetapkan pada 6 feb 2010
  • pemain kebangsaaan tidak dibenarkan main(mcm razali hahahaha)
  • bayaran RM 10.00 akan dikenakan kepada setiap peserta
  • tarikh tutup penyertaan adalah 5 feb 2010
  • hadiah :-
kumpulan : juara,naib juara dan ketiga
individu : veteran lelaki,veteran wanita,lelaki dan wanita tertinggi sahaja
khas : rahsia
cabutan bertuah : kepada yang bertuah sahaja


sebarang pertanyaan dan pendaftaran sila hubungi / sms:

  • najib- 017 207 5298
  • razali- 012 690 8244
  • zahir- 012 978 6077
  • nasir- 012 603 7466

12 comments:

Anonymous said...

good job!!

anti bwling said...

ni ayat njb ni,die yg wt,die yg puji

Anonymous said...

hahah..ade kew veteran pmpn nk main???
hahahaha..

najib said...

mesti ade laaa..haha

Anonymous said...

ok..sama2 kte tngu dan lihat bpe byk kaum veteran yg akan join nt..huhuhu

manz said...

najib, lau aku x lebih dr ko aku potong jari..

najib said...

hahaha...aku akan tlg potong kn....sedia bwk pisau ok...

P1 wimax said...

potong potong jari ni .. dah potong ke belum... haha

queck_my said...

Kenapa potong? Kan dah cacat..

aReJuG said...

cacat dahulu pendapatan... cacat kemudian tiada guna...))

najib said...

jgn merepek2....biler korg nk bg name n duit???>..tk nk join ker???haha

diana Rose said...

wei tahu nak tukar tarikh n masa.........
asal tak tukar ayat kat atas 2. ade plak mlm raya cina, pg la

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."