Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, November 13, 2009

rosman sebak!


impian yang disimpannya untuk menyarung jersi pasukan unilly's sekali seumur hidup tercapai selepas diberi kepercayaan oleh pengurusan pasukan futsal uNiLLy's

menurut sdr Rosman sejak dulu lagi impiannya tinggi untuk mewakili mana mana pasukan tetapi sering kecewa... namun harapan baru muncul selepas beliau dipanggil untuk menjalani latihan dan seterusnya terpilih!

selepas diumumkan sebagai salah satu pemain pasukan futsal unilly's sdr rosman sebak terus menitiskan air mata... "insyaallah saya akan bermain bersungguh sungguh jika diberi peluang beraksi!!" katanya sambil menitiskan air mata

14 comments:

Anonymous said...

Atas sebab2 yg x dapat dielakkn,saudara rosman tidak dapat braksi disebabkn beliau telah pergi ke tanah suci mekah utk menunaikan haji...pengurusan akan menggantikanye dng secepat mungkin...insyaallah..

Anonymous said...

amin...

pengurusan futsal uNiLLy's said...

nampaknya ada unsur sabotaj terhadap sdr rosman... pihak pengurusan memilih beliau.. mengapa ada yang cuba menidakkannya??

rosman said...

alhadulillah....saya doakn yg terbaik utk pasukan uNiLLy's yg akan turun ke gelanggang...saya dah pun calonkn pengganti yg terbaik utk pasukan...saya harap pengganti saya akan menjalankan tugas dgn sempurna...kita tunggu dn lihat kehebatan pengganti sy...amin...

siapa??? said...

siapa pgganti rosman?

siapa??? said...

siapa pgganti rosman?

pengurusan futsal uNiLLy's said...

pengurusan dah tetapkan tetap rosman!!! tiada perubahan

rosman fc said...

kami mahu rosman!!!!!!!

star@rosman said...

ptt la unily fc A klh sbb star dia x maen,aduhai..........

jali's fc said...

amin..tamat sudah perlawanan futsal semalam...tanpa kehadiran saudara rosman pasukan unilly telah tersungkur di sport planet sg buloh....diharap pihak pengurusan membuka mata dengan team yg kita senaraikn..

najib said...

kecewe sbb goalscoring machine aku tk menjadi....

man said...

sory unilly fc... next time aku training btl2..

rosman said...

nasib baik la aku x de...

najib said...

rosman laa aku punye own goal scoring machine...hehehehehehe

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."