Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, September 10, 2009

ucapan Aidilfitri uNiLLy's

Blog uNiLLy's akan menyiarkan video video ucapan aidil fitri dari warga unilly's dari masa ke semasa di blog ini. Kami sentiasa berusaha untuk melakukan yang terbaik buat anda semua.

Crew Blog uNiLLy's juga ketika ini sedang melakukan rondaan dan kunjungan kebeberapa tempat.
InsyaAllah kami akan cuba ketempat anda. sekiranya tidak berkesempatan.. kami memohon ribuan ampun dan maaf.. kami lakukan setakat yang kami mampu.

adalah amat diharapkan sekiranya anda mampu untuk merakamkan ucapan aidilfitri anda atau keluarga anda atau sesiapa sahaja warga uNILLy's melalui video camera atau handphone anda dan di emailkan terus kepada saya... bagi meringankan lagi kerja kami! kesudian anda dalam membantu kami amatlah dihargai!

Crew Blog uNiLLy's Yang sedang melakukan rondaan ketika ini ialah:
  1. Razali
  2. Najib
  3. Nasir
  4. Zahir
  5. Roslan
sekiranya anda punyai video sendir hantakkan secepat mungkin kepada kami di email Blog uNiLLy's ini >>>> unilly_2008@yahoo.com

contoh video kami sertakan dibawah ini. anda boleh menghantar video serius, lawak, sedih, sebak,kejutan, nyanyian atau apa jua yang anda fikirkan sesuai dengan cara anda untuk menyampaikan ucapan anda.





4 comments:

najib said...

wei!!....ni apesal ko letak...hahaha

blogger said...

hehehe

Anonymous said...

bagus la najib ko memamg spontan habis,.lepas ini nko mesti kena puji la

Anonymous said...

najib comey la...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."