Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, September 18, 2009

program Gotong royong uNiLLy's berjaya!




Alhamdulillah.. syukur kehadrat Ilahi diatas kekuatan dan semangat yang diberikan buat anak anak muda uNiLLy's yang begitu bersemangat dalam membersihkan dan mendirikan beberapa kubur yang hampir hilang dari pandangan...

sejurus selepas solat jumaat warga uNiLLy's mula berkumpul di Tanah Perkuburan Islam Selayang Lama. Dianggarkan 15 orang telah hadir dan memberikan komitmen yang cukup baik dalam memastikan program berjalan lancar

pujian harus diberikan pada anak muda ini yang bertungkus lumus walaupun terpaksa meredah hujan lebat sehingga ke lewat petang. Sumber air juga amat sukar diperolehi... namun diatas semangat yang mereka miliki mereka sanggup berulang alik ke masjid Kg Selayang Lama bagi mengambil air.

InsyaAllah esok pada sebelah pagi ada sedikit lagi urusan yang perlu diselesaikan iaitu mengecat beberapa kubur kubur lama yang tidak dapat dilakukan hari ini kerana hujan yang turun begitu lebat patang tadi.

kepada sesiapa yang berhajat mahu turut membantu adalah dialu alukan.. program mengecat akan bermula jam 11 pagi esok (sabtu)

terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak. begitu juga kepada para penderma dan semua kakitanganBlog uNiLLy's yang menjayakan program ini. Semoga Allah membalas usaha murni anda! amin...


(video akan menyusul)

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."