Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, September 27, 2009

Chelsial dimalukan sambil dibelasah,Liverfool membelasah,Arsengal mendapat tiga mata dan MANCHESTER UNITED gah dipersada liga..

Chelsial kecundang buat kali pertama di bawah kendalian Carlo Ancelotti apabila Wigan yang juga dgelar pasukan belasahan oleh pasukan gergasi mengejutkan mereka 3-1 secara malu ketika Manchester United gah mengatasi Stroke City 2-0 untuk naik ke tangga teratas Liga Perdana Inggeris dan memgenakan stroke kepada semua pencabarnya.....

Ancelotti sudah mengemudi Chelsial untuk enam kemenangan liga berturut-turut, selain dua kejayaan pada Piala Liga dan Liga Juara-Juara tetapi rekod sempurna itu berakhir dalam aksi yang menyaksikan penjaga gol, Petr Cech, dibuang padang.

Chelsial sebelumnya ketinggalan pada minit ke-16 kepada gol Titus Bramble tetapi Didier Drogba menyamakan kedudukan pada minit ke-48. Hugo Rodallega dan Paul Scharner menjaringkan dua lagi gol untuk kemenangan Wigan.

United mudah mengatasi tentangan kental Stoke di Stadium Britannia apabila Ryan Giggs, masuk sebagai pemain gantian, mengumpan untuk Dimitar Berbatov menjaringkan gol pembukaan pada minit ke-62. Bek United, John O’Shea memastikan Stoke tidak mampu bangkit apabila menanduk masuk bola sepakan percuma Giggs untuk gol kedua pada minit ke-77...kini MAN UTD telah menepati ramalan apabila mengungguli liga seperti biasa yang dilakukan mereka..hahaha

Liverpool mencatat kemenangan besar 6-1 Hull City hasil jaringan hatrik Fernando Torres pada minit ke-11, 27, 46 sebelum Ryan Babel melengkapkan kemenangan The Reds hasil jaringan dua gol minit ke-87 dan 90. Satu lagi gol tunggal pasukan bimbingan Rafael Benitez disumbangkan oleh ketua pasukan, Steven Gerrad, manakala jaringan tunggal Hull diperolehi melalaui Geovanni pada minit ke-14.

sementara itu,Arsengal pula bermandian peluh hingga ke wisel penamat bagi mengatasi cabaran pasukan Fulham apabila mengatasi mereka dengan kelebihan satu gol sahaja..hasil jaringan daripada pemain beragama islam iaitu Robin van persie Arsengal merapatkan jurangnya bersama pasukan Liverfool dan Spurs sahaja..hehe

9 comments:

tumpang tanya said...

aper nama islam robie van persie..?tak thu punn..bukan samer nasri keerr??

najib otai said...

glory man utd glory....

najib said...

hahahaha...chelsial...sayor laaaaaaaaaa....
keeper mcm org bodoh jeee....hahaha

one united said...

glory la blogger najib!!

najib said...

1MALAYSIA.........
1UNITED...........
1CHAMPION!!!!!

xpuas hati ngn bloger said...

Wei najib! mentang2lah ko 2 blgger bkn main sedapp je ko letak nama team dgn nama ARSENGAL, CHELSIAL dan LIVERFOOL. klu org maki manU ko tau plk nk mrh. tulis ngn sopan ye.

anti inti antik said...

betul tu.
jgn asyik nk belagak woi.

sayor said...

kalo da sayor duk diam je laaa...
fool,sial n sengal....

pop corn 4 said...

klu orang belagak sombong memang macam 2

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."