mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, August 30, 2009

semua blogger tido!!!

salam..

setelah sekian lama tidak ada sebarang berita terkini mahupun sensasi kini saya kembali untuk menerajui blog ini setelah tidak ada apa apa perkembangan dari blogger blogger yang dilantik

ramai yang merungut kerana blog ini kian sepi sejak kebelakangan ini..
disebab kan beberapa masalah dan urusan saya tidak dapat
mengemaskini blog ini setiap masa..
insyaallah saya akan pastikan blog ini kembali aktif selepas ini.

p/s :selepas ni aku akan postkan berita mengikut cita rasa aku.. bagi memastikan blog ini tidak tertidur macam blogger bloggernya

yang terima.. terima lah!! yang tak boleh terima... aku tak boleh nak tolong lah!! haha..

terima kasih..

6 comments:

r.. said...

berapa banyak reporter dilantik tapi.. semua harapkan blogger... bertambah reporter bertambah bosan... tidak guna dilantik tapi tak menjalankan tanggugjawab...tidak amanah dgn kerja yg diberi

najib said...

aku majuk laaa...hehe

Anonymous said...

majuk nape??

najib said...

xleh citer laa...tu rahsia...

janji skrg da active...

mcm2 rancangan kiteorg da atur....

wait n see ok...

Anonymous said...

najib berapa lama tak tulis berita.............. berapa banyak berita dibuat.... 20 berita jgn harap lah 15 entah ya... entah tidak.................najib??????? waktu sebelum nak jadi reporter duduk seksa jali... kedekutlah....

blogger said...

haa.. betul tu nasib la ada yang memahami aku n tau apa yg berlaku...

tgk la skrg.. bile dah dapat mcm mcm alasan la pulak!!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."