Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, August 2, 2009

Juara Cabaran Roti Canai FFM-Malaysia 2008



Juara, Muhamad Khairul Abdul Latif yang muncul juara Cabaran Roti Canai FFM-Malaysia 2008 peringkat negeri Pahang apabila memasak murtabak
menggunakan dapur terpanjang dalam pertandingan itu tahun lepas. menggunakan dapur sepanjang enam meter dengan kelebaran dua meter, khairul memberitahu
dia boleh memasak sehingga 50 biji murtabak bersaiz besar pada satu masa. Menurutnya penggunaan dapur bersaiz besar itu bukan sahaja dapat menjimatkan masa
malah pelanggan tidak perlu menunggu lama untuk mendapatkan murtabaknya yang tebal dan gebu yang dijual RM4 sekeping jika berkunjung ke gerainya di Bazaar Ramadhan Berhampiran Stadium Darul Makmur.

Blog Unilly yang baru sebentar tadi menghubungi Khairul diberitahu, banyak perubahan yang akan dilakukan terhadap gerainya di pasar ramadhan tahun ini. antaranya ialah dari segi hiasan gerai, pakaian pekerja gerai ala chef dan macam-macam lagi.

Untuk Makluman Saudara Khairul adalah menantu kepada saudara Abu Bakar dan Zainaba dari segambut.





Blog Unilly mengucapkan Selamat Maju Jaya kepada saudara Khairul.

Berikut adalah rakaman video semasa saudara khairul menjalani latihan sebelum menjadi juara Cabaran Roti Canai FFM-Malaysia 2008.



2 comments:

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Unknown said...

salam..
vole sya dapatkan cntact number khairul x? klu bole bole hanta emel kat saya: iera_cumil@yahoo.com.my.

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."