mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, August 21, 2009

adengan yang tak sanggup anda lihat... haha

10 comments:

Anonymous said...

korg da nk pose ni wat lh bnd2 yg elok...wtpe nk ltk vclp yg xberfaedh cm ni smua???...pelik lh nyer mnsia...tme sukan mmg mcm2 adegan blaku...xkn tu pn korg nk bgtau 1 dunia????....da lh dlm unily blog ni ade yg bkn fmly unily...korg nk tnjuk kt dorg gak kew???....xmalu kew????...smua yg blaku tme sukan adlh 1 keseronokn n kenangan ..smua kt sne jew da bis abis lah...

Anonymous said...

seronok aku tgk video ini. mcm kekasih bergaduh tak dapat makan ais krim sekali.....hahhahahahahhahahahhah..........mcm taik,,,,,,,,,,,

Anonymous said...

lek la.. pemberri komen yang poyo lagi bodoh.. ni bukan nak melaga lagakan sapa .. sekadar hiburan... tuan punya badan pun tak cakap apa.. apa lak ko nak bising bising... tak suka .. jng masuk blog ni terus.. tak de sapa yang paksa... wat pe buat muka tak malu bg komen sume.. nak komen letak nama la jgn bg komen org bacul!!!

man said...

Air yang ditetak xkan putus, najib dan jair pon xkan putus.. hahaahha, tp mke 2 hero nie mmg xle bla ble bengang... haahah lawak2.

man said...

Agak2 la en Razali, team aku yang juare la, ske2 hati jer nk letak team die... aku tau hang edit balik, le bla btl la..

najib said...

hahahaha... gado mase game biase jee...tp kiter tk bertumbuk n bertampar2 dikhalayak rmai mcm ade segelintir warge unlly...

mgkin maser tu jair tk puas ati sbb tgk aku menang...so die berat skit...hehe...

tp gamer nie mmg panas sbb ade 3org referee tk leh pkai...hahaha

pastu ni bola bola keranjang...ni bola jaring + rugbi....hahaha

tp pe2 pon blogger tu mmg penipu...team aku juara laaa....

pe2 pon kiter boikot blogger yg suke tipu ok!!!!

boikot penipu di bulan ramadan!!!!

allahu akbar!!!!!!!

najib pembetulan said...

pastu ni bola bola keranjang...ni bola jaring + rugbi....hahaha

*pastu ni bukan bola keranjang...ni bola jaring + rugbi = bola terajang

"sorry ghairah menaip tersilap skit"...

anniyan versi islam said...

-harap blogger tidak menipu lg...

hukuman...potong ibu jari tgn kanan!!

-letak video mengaibkan org dibulan ramadan adalah haram....

hukuman...rendam dlm air mendidih!!

-memporak perandakn hubungan sesama umat...

hukuman...beri pampasan kepada najib dan zahir serta jaafar dan yaakob sebanyak 1org RM5000

blogger said...

ok apa aku setuju... tapi kita mana ada guna hukum hudud....

kalo ikut kesalahan kita kene dende 100 je kot.. kah kah kah..

tunggulah hukuman hudud dilaksanakan... masa tu kita baru bincang... kalo nak cepat.. korang sama sama tuntut la dengan aku untuk laksanakan hukum hudud cepat! haha..

najib said...

jenal gn man pun bengang gak...hehe...samadka tu duk gelak je...razakka lak duk tgk jeee...hahaha

tp aku bengang bile farhan gn aiman tolak aku....kuang asam...tp aku bru tau dua2 muker takut biler aku da jatuh....hahaha..tkut kene pukul..

yg kelakarnye bile man gn aku bwk bola smua org team lawan dtg serbu...hahaha

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."