mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, July 4, 2009

perjumpaan blogger blogger uNiLLy's

satu perjumpaan tergempar Blogger-blogger uNiLLy's akan diadakan pada malam ini bagi membincangkan hala tuju dan program Blog uNiLLy's

diminta kepada kesemua Blogger yang dilantik diharap dapat menghadirkan diri di de maju batu caves pada malam ini (4-7-09) jam 9:00 malam

kehadiran wajib!

harap maklum.

7 comments:

najib said...

aku tk bole join.....asyik wat kat bt caves jeeee....

Anonymous said...

abis tu nak wat kat mana???

bagi la tau
dah korang yang set

warga unilly said...

tak boleh join.. boleh letak jawatan ... gade-gade.........

Anonymous said...

moga-moga hasil perjumpaan ini blog ini akan lebih banyak informasi dari hari ke hari...untuk lebih mantap.. amin...

nizam said...

aku x tau...lain kali sms..ni malam baru aku bukak blog...baru dapat tahu...

bukhary said...

aku baru buka blog pada 06hb.JUL.2009
jam 0830hrs...
sms lbh afdal aku rs..

Anonymous said...

inilah dia bukti keperihatinan blogger baru.. simple!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."