mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, July 7, 2009

Jaafar umum ganjaran...


sdr Jaafar mengumumkan ganjaran kepada sesiapa yang berjaya meneka atau memberikan nama kepada pasangan kembarnya. menurutnya kepada mereka yang berjaya hadiah hadiah lumayan..
menurut sdr jaafar hadiah hadiah ini ditaja khas oleh beberapa individu dan hadiah hadiahnya ialah...
tempat pertama: penginapan 3 hari 2 malam di hotel terkemuka bertaraf 5 bintang di kuang
beserta melawat ladang dibelakang hotel tersebut untuk menikmati pemandangan yang indah...

tempat kedua : Perjalanan dari Kuala Lumpur ke Ipoh menaiki kereta Grand Livina sebanyak 3 kali perjalanan yang ditaja sepenuhnya oleh sdr jamal ipoh.

tempat ketiga: bersiar-siar di bandaraya ipoh sambil jalan jalan cari makan menaiki Camry yang ditaja sepenuhnya oleh sdr Sulaiman


so apa lagi.. sile kemukakan nama nama yang anda fikir sesuai... mulakan dari sekarang...
tarikh tutup sehingga nama diumum... manalah tau nama pilihan korang jadi pilihan... jgn ckp upin dan ipin dah la... hehehe...

p/s harap jaga tatasusila... jgn buat komen melampau..
apapun ini sekadar gurauan dr sdr jaafar

12 comments:

bukhary said...

tahniah2!!!!

Anonymous said...

khabir khursyid and khabir iqram

Anonymous said...

osama & obama

Anonymous said...

awal & akhir

hamba allah said...

abdul khader jailani & abdul khidir jailani

new hamba allah said...

hassan n hussin

ipoh mali said...

fairoz imran hassan dan fairoz imran hussin

jaafar said...

ok...ni nama anak aku....aku juara....

1.muhammad tsaqib syahir
2.muhammad tsaqif syahmi

Anonymous said...

penat je aku fikir dah ada juara...betuah betul

Anonymous said...

aik!!! apasasal nama bile sebut macam aku sebut
muhammad tasryif zahir?? hahaha

jambuu ka??

Anonymous said...

terima kasih byk2 kpd yg memberi name tp name yg fadil pilih telah dipilih ... name yg dipilih pun telah ditambah dan ditolak secukup rasa, terima kasih kepada suma yg datang melawat dan memberi sokongan... jaafar

Anonymous said...

fuhhh...ssh tu nak sbut name..
taniah..

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."