Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, June 6, 2009

zahir cabar tasrif....


sdr zahir yang sebelum ini telah ditegur oleh sdr tasrif telah memberikan maklum balas dengan menyatakan akan bermain bersungguh sungguh dan tidak sedikitpun gentar dengan pandangan pandangan sinis sesetengah pihak yang tidak senang dengan kelibatnya..

sdr zahir pula kini mencabar sdr tasrif agar menunjukkan semangat kesukanan yang tinggi dan menasihati sdr tasrif agar menumpukan perhatian sepenuhnya pada pasukan Lyon agar tidak menjadi mangsa ratahan pasukannya apabila bertemu

katanya " saya ingin menasihati sdr tasrif supaya menjaga pasukannya dengan baik tanpa memikirkan mengenai pasukan lain... terima kasih diatas nasihat... "katanya lagi... " sebagai pemain profesional.. saya akan bermain futsal... dan saya juga berharap agar sdr tasrif bermain futsal...dan bukan berdendam... fair play please..." tambahnya lagi.

6 comments:

pemerhati bebas said...

fair play please.......
jgn gado gado

penganjur said...

saya harap tiada pergaduhan....peace no war

Peace said...

we want peace!!

Anonymous said...

sy xpenah bg komen seperti nie dlm blog...
nie sume rekaan semata2
harp mklum

zahir said...

sy xpenah bg komen seperti nie dlm blog...
nie sume rekaan semata2
harp mklum

mr joe said...

jgn buat fitnah la oi...sudah2 la tu..nak memecahbelahkan org lak...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."