Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, June 2, 2009

syafiq harap terus kekalkan kejuaraannya...

pemain paling junior bayern munich sdr syafiq amat berharap agar pingat kejuaraannya yang dimenanginya musim lalu dapat dikekalkan.. apatah lagi kali ini kejohanan futsal unilly's ini mempuanyai piala pusingan yang cukup hebat.

menurut sdr syafiq "saya harap rakan rakan di bayern munich memberi sokongan yang tidak berbelah bagi pada saya bagi kita mencapai kejayaan" katanya yang berhijrah dari pasukan porto ke bayern munich musim ini.

ditanya apakah beliau tidak kesal meninggalkan pasukan tersebut katanya " saya lebih yakin dengan kemampuan yang dimiliki bayern munich berbanding porto.. walaupun porto tidak diundi bersama kami di kumpulan B namun saya amat berharap pasukan kami dapat bertemu porto diperingkat seterusnya sekiranya kami layak... katanya dengan tenang.

pasukan bayern munich dibarisi pemain pemain hebat iaitu....

raffi = van bommel
syed = toni
syafiq = ribery
nazri = lucio
talib = oliver kahn
akmal = ze roberto

6 comments:

peliks parkinson said...

syed = toni dah tak sehebat dulu

pengkritik bebas said...

pasukan ini blh g jauh ( dari Piala )
lalala...

pengkritik bebas said...

oliver khan skang dah retired la...die skang dah dpt keje DBKL... hahahaha

pengkritik filem said...

haha ye ye betul kata pengkritik bebas.. pasukan ni memang bley pi jauh dr piala..hakhakahak

shebby singham said...

en syed yang didapati selalu menimbulkan huru hara di luar padang mungkin menjejaskan team, disamping skandalnya dengan ramai awek2 mungkin menurunkan prestasi semasanya.

syed said...

ini fitnah...bodo punye shebby!!!!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."