Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, June 5, 2009

man resah...

sdr man yang mewakili pasukan a.c milan menyatakan keresahannya dalam menghadapi kejohanan futsal ahad ini apabila berdepan dengan masalah Hamstring..

selepas melakukan aksi diluar jangkaan pada latihan pra piala uNiLLy's yang diadakan malam tadi di sports planet sg buloh...katanya " saya tidak pasti sama ada dapat beraksi atau tidak pada ahad ini ...

namun saya akan berusaha keras untuk mendapat tempat utama dalam pasukan dantidak rela tempat saya diambil oleh sdr amin"

sementara itu menurut rakan sepasukannya sdr najib pula.. " saya amat kecewa dengan aksi yang ditunjukkan oleh man yang lebih dari sekadar menunjukkan aksi aksi memualkan dari menunjukkan permainan yang saya harapkan.

saya harap sdr man lebih peka dalam menghadapi kejohanan ahad ini.. .dan semoga dia cepat sembut dari masalah hamstring yang dihadapinya

3 comments:

pengkritik unsensored said...

aksi aksi memualkan tu dia buat apa najib?

najib said...

die jd pondan laaaa....tkut gn bola....

najib said...

yg injured aku laaaaa

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."