Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, June 5, 2009

laporan langsung dari sport planet

Blog uNiLLy's selaku penganjur bersama kejohanan Futsal uNiLLy's akan membawakan laporan langsung berserta gambar gambar terkini kejohanan dari masa kesemasa pada hari kejohanan.

Krew Blog uNiLLy's ketika ini sedang membuat persiapan rapi bagi memastikan laporan dan info terbaik dapat disampaikan mengenai perkembangan kejohanan LIVE dari sports planet.!

kepada sesiapa yang tidak berkesempatan untuk menghadiri kejohanan tersebut boleh lah melayari Blog uNiLLy's ini untuk mengetahui perkembangan terkini!

harap maklum!



Blog uNiLLy's juga sedang mengusahakan untuk membuat liputan video secara langsung buat kali pertama... insyaallah sekiranya semuanya berjalan lancar.. kami akan membawakan video live dari sport planet!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."