Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, June 5, 2009

kem man utd mula goyah...



belum pun sepak mula kejohanan futsal unilly's kem pasukan man utd dikatakan mula goyah dan bergegar apabila masing masing tidak mahu memberi kerjasama yang diharapkan

terbaru sdr razak dikatakan tertekak dengan ketua pasukan man utd sdr salim apabila tidak mahu menerima tugas manjaga gawang.. menurut sdr razak " saya adalah 'adebayor unilly' ini bukan posisi saya..." katanya dengan nada yang agak marah

sementara itu sdr salim ketika di hubungi enggan mengulas lanjut dan berharap agar sdr nasir pula dapat memberi harapan pada nya.. katanya "saya harap sdr nasir boleh mengalas tugas menjaga gawang kerana kami benar benar ketandusan penjaga gawang"

sementara itu sdr juju pula menekankan persefahaman dikalangan pemain adalah amat penting bagi memastikan pasukan kita mencapai sesuatu ... " saya amat berharap sdr razak dapat memberikan kerjasama dan tidak mengikut kehendak diri... lupakan adebayor... terimalah van de sar..." katanya dengan selamba...

sdr fadil pula berlainan pendapat... beliau yakin pasukan man utd ini mencapai kejayaan gemilang kerana dibarisi wakil dari liverpool , chelsea dan arsenal... gabungan dari tiga pasukan ini akan menaikkan nama man utd... bukan kerana nama man utd.. " katanya dengan penuh yakin.

4 comments:

anti man utd said...

biasala kalo dah red saitan..

hehe kesian pleyer pleyer dia.. terpaksa terima nama team tu walau pahit ditelan jua..

anti red saitan said...

razak + man utd = kene sapu

alex ferbosan said...

dlm team nie ade 2tengkorak hidup....bole masuk kubur terus laaa mcm nie.....hhahahahahaha

shebby singham said...

pada pendapat saya saudara fadhil paling sesuai memandangkan beliau baru cergas semula setelah hampir setahun cedera.fitness beliau hanya layak sebagai penjaga gol..

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."