Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, June 1, 2009

Ikbal minat tambah koleksi

Pada usia 28tahun, sdr Ikbal sudah mengucup dua kali bau piala Unilly....pada musim pertama sdr Ikbal adalah johan dan pada tahun lepas dia adalah naib johan...

Namun, ia bukan bermakna perancang tengah pasukan Lyon itu tidak berminat lagi menambah koleksi kejuaraannya apabila pasukan itu melakukan percaturan menjelang Kejohanan Futsal Unilly..

Bagi pemain yang menetap di Selayang itu, peluang untuk menambah kejuaraan pada ketika sisa-sisa aksi hampir di penghujung, mengundang keazaman tinggi membantu Lyon

"Kami perlu mengambil setiap peluang. Saya yakin dengan keupayaan pasukan ini bertindak pada masanya tetapi pada masa sama, kami tetap menghormati pasukan lain.

"Selepas menjulang hampir kesemua piala yang dipertandingkan dalam liga Unilly, hanya satu yang menjadi idaman saya iaitu kejuaraan Piala Pusingan Unilly yang pertama kali dipertandingkan," katanya................so bole ker Ikbal n geng terutamanya pesakit gout sdr Abas menang ??????

pasukan lyon dibarisi oleh pemain pemain yang mantap... iaitu..

abbas = govou
ikbal = juninho
tasrif = cris
ridhwan = coupet
razlin = benzema

7 comments:

Anonymous said...

gout..gout...gout masalah tak sudah sudah..

leman fabuloso said...

bleh ke ikbalka???

leman camry said...

hoi name aku bkn fabuloso laaa...
pgl aku leman camry

non porto said...

kesian team leman,aku harap team porto dapat jadi team makanan untuk team2 lain..hahaha

nordin said...

yeah.. mesti mesti..mana tau makanan lambat sampai.. boleh la kita jadikan team dia tuk santapan kita.hak hak hak

shebby singham said...

team paling tua...kecergasan mereka mungkin halangan dengan masalah kecederaan sdr ikbal dan 2 pemain gout mereka tasrif dan en abbas

karam sing walia said...

hahahahaha...harapkan player,player kene gout...hahahahaha

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."