mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, June 21, 2009

gambar sekitar majlis perkahwinan razak & syarifah

6 comments:

Anonymous said...

mcm xde gambar lain je... org lain pun dh kawin tp xmasuk gambar dorang...

ko pengantin lame dh, bkn pengantin br..

tolong jgn guna kuasa blogger ko... kui..kui..kui

Anonymous said...

bile nak blanje?

ipoh mali said...

ko da segak dah razak,tp lagi segak kalo ko belanje.hahah

waiting.......... said...

ku menuggu panggilan dari razak utk turut serta dalam acara belanja makan.

najib said...

betol....aku pun waiting gak....

said said said said...

aku tetap tungguuuu!!!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."