Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, June 3, 2009

barca resah tiada benteng akhir...



pasukan barcelona menyatakan keresahan apabila berdepan dengan ketiadaan benteng akhir mereka iaitu penjaga gol .

menurut ketua pasukan mereka sdr Latif "kami langsung tidak menghadapi masalah di bahagian hadapan apabila barisan pemain yang kami miliki cukup hebat namun masalah benteng cukup meresahkan kami.

sementara itu sdr halim pula menyatakan yang beliau tidak sabar untuk turun beraksi pada kejohanan kali ini. katanya " ini adalah kejohanan uNiLLy's pertama bagi saya selepas sebelum ini saya melanjutkan pelajaran di morocco."

tambahnya lagi " harapan saya... saya amat berharap dapat mengucup piala uNiLLy's buat kali pertama... semoga rakan rakan saya sentiasa bersatu dalam mencapai kejuaraan kali ini.

pasukan barcelona di wakili oleh pemain pemain hebat.. iaitu..


halim = messi
latip = valdes
ali = eto'o
syafiq = dani alves
azmi = henry

3 comments:

real winner said...

poyo la barca.. senang bagi ali je jadi keeper

shebby singham said...

saya rasa en latif boleh menjadi backup yang bagus di pintu gol dengan bantuan benteng yang kukuh..

latip said...

aku bole jd keeper sbb aku pakar tebar roti canai...!!!!!steady euro champ!!!!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."