Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, June 5, 2009

awas zahir!!!!

sdr tasrif yang mewakili lyon (bekas pasukan zahir musim lalu) melaungkan amaran kepada sdr zahir agar tidak bertindak agak keterlaluan ketika kejohanan akan datang ini.

menurut sdr tasrif beliau risau akan kelibat sdr zahir yang seakan akan mahu menjatuhkan semangat setiap pemain dalam kumpulan b... " saya ingin memberi peringatan kepada sdr zahir agar berhati hati apabila bertemu pasukan lyon.. jangan menggangap kami sebagai pasukan belasahan"

sebelum ini sdr zahir dan sdr tasrif terlibat dalam satu insiden salaf faham ketika latihan futsal.. dan kejohanan ini akan menyaksikan kedua pemain ini bakal bertembung di saingan kumpulan b

apa yang kita harapkan semangat kesukanan yang tinggi dapat ditunjukkan oleh kedua pemain ini...dan melupakan segala salah faham.

3 comments:

bekas juara said...

tasrif vs zahir??

refereee said...

harap tidak berlaku pergaduhan....peace war only....

penceramah bebas dr fadhilot kambing said...

kurangkan kontrovesi please...hormatilah orang yang lebih tua dari anda...nasihat untuk en zahir.

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."