Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, June 5, 2009

awas!!! asyraf & hafiz bakal robek kubu lawan...!



sdr asyraf dan sdr Hafiz yang mewakili arsenal yakin kombinasi mereka berdua di bahagian serangan mampu merobek gawang pasukan lawan mereka di saingan kumpulan A..

Dengan kepantasan larian dan teknik permainan mereka berdua di bahagian serangan pastinya pasukan Arsenal mampu membuat kejutan... adalah tidak hairan untuk dikatakan pasukan ini mampu pergi lebih jauh tidak mustahil juga akan ke final .

selain mereka pakar sepakan percuma sdr asyik juga pasti akan menghukum kealpaan lawan apabila pemain ini memiliki sepakan yang cukup kencang yang pasti akan menggegar jaring.

kealpaan pasukan lawan yang bertemu arsenal ini pasti akan membawa padah!!

tidak kurangnya hebatnya sdr sattar dalam mengawal bola dibahagian pertahanan... yang saya yakin mampu mengalas tugas dengan sempurna...

pengalaman yang dimiliki oleh sdr zulkifli juga agak luas.. walaupun telah bersara dari arena bolasepak ... saya percaya skil yang dimiliki dalam mengawal permainan dan mengarahkan pemain pastinya tidak menghampakan!!

kepada pasukan yang bakal bertemu pasukan arsenal..... selamat maju jaya!! haha.........

kepada pasukan arsenal lak... jangan poyo sangat...hehehe

3 comments:

pengkritik unsensored said...

team ni aku rasa bley g jauh dlm kejohanan ni.. tapi kalo korang poyo sgt bleh g jauh dari sport planet terus

so hati hati

doktor haiwan said...

patahkan kaki ashik!!

piala pusingan said...

team niee bole g jauh dr piala laaaa....hahahahhahaha

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."