Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, May 20, 2009

tahniah buat Aniza abdul Kadir...

Sunway Pyramid My Great Dressing Room

pada 10 may 2009 yang lalu merupakan hari yang penuh bersejarah dalam hidup aniza (shah alam) yang memenangi hadiah utama melalui peraduan Wish-A-New-Dressing-Room yang diadakan di sunway pyramid..

peraduan yang syaratnya memerlukan berbelanja sekurang kurangnya RM 200.00 pada satu resit dan hanya memerlukan slogan bagi merangkul barangan seperti pakaian,kasut ,jam tangan, bag ,cermin mata diomond pandent dan pelbagai lagi barangan berjenama.bernilai RM 20,000.00

slogan yang menarik perhatian para juri itu ialah....
I deserve a new dressing room because Sunway pyramid’s dressing room can offer the best of everything needed to bring out the fashionista in me"

menurut Aniza "saya bersama 2 lagi rakan saya telah menyertai peraduan ini. kami terkejut apabila menerima panggilan dari pihak penganjur yang mengumumkan kami memenangi hadiah utama dan diminta datang pada 10 may untuk menuntut hadiah..."

ditanya bagaimana hadiah hadiah di bahagikan katanya " kami telah membahagi kepada 3 hadiah hadiah tersebut... walau dibahagi tiga pun banyak lagi... hahaha antaranya saya perolehi lebih dari 10 pasang baju , 4 pasang kasut berjenama aldo , timberland dan cat 2 jam tangan berjenama Titus dan PDA , handbag berjenama lolipop..dan banyak lagi" katanya yang gembira memenangi peraduan tersebut.



peraduan tersebut bermula mulai 1-8 may 2009 di sunway pyramid mendapat sambutan hangat dari kalangan pengunjung. pemenang diketahui pada 9 may dan seterusnya majlis penyampaian hadiah telah diadakan pada 10 may 2009 di sunway pyramid

ditanya apakah harapan dan saranan pada anak muda unilly's katanya "saya berharap agar kita perlu berani mencuba dan yakin dengan segala apa yang kita lakukan...insyaAllah segala usaha kita pasti terbalas... terima kasih.."katanya lagi.

2 comments:

ali cafe said...

kalo masuk peraduan ali cafe boleh menang moto!!!!!

Anonymous said...

wah bestnye menang....tahniah2...!!!!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."