mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, May 27, 2009

gambar majlis perkahwinan Razak & shahrifah





gambar lain belum diperolehi..

11 comments:

man kacak said...

wah!...pengapit dia sesuai giler laaa..patutnye tolak pengantin ke tepi pastu korg berarak laaa..haha

Anonymous said...

aik... pengapit dua dua sekali ke? ooo sesuai giler... ni kalo org yang sesuai ngan pengapit ni baca macamana ek?

Anonymous said...

hidup man,,caya lah lah.pengapit perempuan solo lg......try la

man kacak real said...

agak2 la gune name aku wat statement.

fida said...

woi....korang ni....patutnya komen pasal pengantin...ni sibuk ckp pasal pengapit lak!isyh.....pastu nak guna nama adik aku lak tu......taubat lah wahai saudara-maraku....

untuk razak n sharifah....moga bahagia hingga hujung nyawa...

najib said...

man nie msti kerje jali aaa nie man...atau ko yg btol3 kot....

jali the great said...

ye la .. jali kan takde keje lain.. tak abis abis fitnah la ko ni najib

jali's f.c said...

yap,aku sokong jali mmg x de keje lain...byk statment nak knekn org jek..hahahaha

jali the great said...

ko mmg hampeh ... org suke menyamar ni conperm najib

najib said...

mcm mane ko ble tau nie..alamak,kantoi gak aku...huhu

Anonymous said...

fuhhh....panas2!!!
man tgk lakang dulu br jalan k..
hahahaha...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."