Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, May 19, 2009

10 hari lagi.....

kepada warga uNiLLy's yang tidak mahu ketinggalan untuk menyertai kejohanan futsal uNiLLy's kali di minta mendaftarkan diri secepat mungkin ini disebabkan kerana tarikh tutup penyertaan untuk menyertai kejohanan ini telah ditetapkan pada 29 may 2009 ini... iaitu 10 hari mulai hari ini....

menurut pihak penganjur kejohanan kali ini dijangka lebih meriah kerana akan adanya sebuah piala pusingan yang menarik... " insyaallah kami sedang mengadakan perbincangan dengan pihak terbabit..sekiranya beliau bersetuju kami akan mengumumkannya dalam tempoh terdekat.." kata sdr najib ketika dihubungi

sementara itu rata rata wanita uNiLLy's mula mempersoalkan program untuk mereka pada hari futsal tersebut. menurut seorang wanita uNiLLy's yang tidak mahu dikenali " kami berasa kecewa kerana sehingga kini kami tidak diberitahu sebarang program untuk kaum hawa pada hari berlangsungnya futsal uNiLLy's"

tambahnya lagi " kami amat berharap agar pihak penganjur tidak memandang sebelah mata kehadiran kami... memang kami akan hadir sebagai sokongan kepada anda tetapi apa tanda penghargaan anda dengan kehadiran kami?? "

diharap pihak penganjur lebih peka mengenai permasalahan ini...

6 comments:

najib said...

utk kaum hawa aku dlm proses perancangan...

kpd laki2...tlg confirmkan kehadiran anda cepat skit....
mase semakin suntuk....

altantuya said...

hidup najibbb

Amirulnizam said...

aku terpakse lupekan hasrat...dah try main x leh gak lutut masih sakit...ciss

najib said...

nizaam ko jd urusetia bole tk???

Anonymous said...

ya ya aku sokong... kite perlukan urusetia tetap yang ramai

nizam said...

insyaallah....

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."