mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, April 21, 2009

JOM FINAL!!!!!


Kepada sesiapa yang nak join kita pergi stadium boleh la hubungi
najib : 0172075298
zahir : 0129786077
tiket rm20(lelaki shj)....
perempuan tidak dibenarkan...

6 comments:

Anonymous said...

woit... tiket rm 20 laa mana ada 10??


ke blogger bagi free ko makan separuh harga???

nsb badn... said...

asik2 pmpn xle ikut!!!..lelaki mmg kejam...xde pmpn xde laki tau...

Anonymous said...

nak ikut boleh jer tapi bile diketuai oleh najib tu yang masalah... sape tak kenal najib altantuya... hahahah kang kene c4 baru tau

najib said...

ppuan dilarang sbb nti kat stadium kene baling gn pe2 objek laki yg susah laaa..

ppuan xde laki xde ek???...
kalo laki xde pun ppuan xde gak!!!!

viagra said...

hahahaha betul betul laki macam ko tak le kalo aku takde...hehehhe

nsb bdn... said...

pooooda loooose....

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."