Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, March 28, 2009

penjaring terbanyak menyepi..merajuk!!


tentu ramai yang tertanya tanya mengapa penyerang sensasi yang juga penjaring terbanyak kejohanan piala kimma tidak tersenarai pada senarai pasukan yang akan bertanding pada kejohanan sabtu ini...

khabarnya.. pemain ini membawa diri akibat kecewa dan salah faham semasa latihan minggu lalu.. ketika dihubungi pemain tersebut menyatakan kekecewaan terhadap rakan sepasukan kerana menuduhnya menjaringkan gol menggunakan tangan.. "saya amat kecewa! mengapa saya dipermainkan sebegini???" katanya yang bertindak meninggalkan tempat latihan serta merta selepas kecewa dengan tindakkan rakan rakannya!

sementara itu rakan sepasukan yang dihubungi pula berkata "ini hanya latihan ... kenapa perlu dia berasa kecewa dengan kami.. kami hanya menyatakan kebenaran.. lagi pun ini hanya latihan biasa sahaja... " kata salah seorang pemain yang tidak mahu dikenali.

sementara itu pihak pengurusan pula menyatakan kekesalan dengan tindakkan sdr farhan yang menyepikan diri dan enggan menghadiri latihan. menurut pihak pengurusan " kami amat berharap agar sdr farhan tidak bersikap kebudak budakkan dengan bertindak sebegini!
kalau score gunakan tangan itu kelebihan dia!! hahaha ala maradona unilly la tu... yang lain jangan jelous!" kata mereka lagi.

3 comments:

Anonymous said...

laaa ok la tu tangan emas unilly la plak lepas ni... wakakakakaka

argentina said...

cayalah!!! ada gak penyelamat nama maradona dalam unilly

bukhary said...

aku x tau nk ckp ape...
terserah la kt dia....klu sudi tuRoN la TraNiNg lg..

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."