mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, March 12, 2009

pengurus terima tawaran wakili pasukan bola sepak padang


pengurus futsal uNILLy's khabarnya telah menerima tawaran untuk mewakili sebuah pasukan yang bakal menentang pasukan pilihan MB selangor di stadium MPS pada ahad ini.

ketika dihubungi.. beliau enggan mengulas lanjut namun tidak menolak kemungkinan untuk menerima tawaran tersebut!

kepada yang merindui aksi pengurus futsal uNiLLy's ini yang ingin menyaksikan kehebatannya dibenteng pertahanan dijemput ke stadium MPS pada pagi ahad ini

apapun tunggu kenyataan rasmi dari beliau jumaat ini....

16 comments:

manz said...

fuiyo

the don said...

ceh!...aku harap lebih baek kiter g tgk lembu main....
msti same je gan cara jali main...

hahahaha

xplayer said...

ni la dia perangai orang orang yang dengki... cube la support sikit dia..

berbangga la kirenye dia nak lawan team mb... unilly patut bangga

najib said...

haha,...cian tol jali...
aku support ko...
aku support ko jgn main laa....haha

bukhary said...

ada chan main jerk...
mgkn diorg dh x pggl jali lg kot lps nie....hakhakhak!!!
tingkatkan usaha anda utk maju...
jgn kasi malu...kuikuikui..=P

Anonymous said...

bole ke jali main???
aku tgk die lari pn xlart jew!!....hhhahahhaah

i said.. said...

biar btul jali nk main tok mb??
hahahahah...
lawk antra bngsa tu....

najib said...

hahaha...korg smua xyah tkejut...
jali dipanggil sbb simpanan dieorg tk ckup...
sbb tu jali dpanggil tuk cukupkn kuota jeeee....

hahahahahahaha

mohd razali said...

alhamdulillah... korang cakap apa pun ... petang tadi aku dah main dah... menang 2-1 kalo nak tengok aku terima hadiah dari mb datang la stadium mps hari ahad kul 9:30 pagi...

sekarang apa cerita?????

komen korang dah tak laku!!! benteng kental la beb!!

mohd razali said...

team bukan calang calang beb....

juara piala mb 2008!!!

najib said...

ko jd pemain simpanan sbb tu la menang....

tu mmg bkn calang2 team...
team tu smua ade kelebihan perut(BOROI).....hahahaha

mohd razali said...

ni lah org takleh terima hakikat!! hehehe
aku main 2nd half... tak bolos pun...
1st half ketinggalan 1-0

terimala kenyataan yang pengurus korang ni hebat!

tolong sikit... aku rasa yang boroi aku sorang je!!! lain sumer hebat hebat belaka!

anak murid said...

cayalah pengurus!!!

Sha-Bie said...

fuyooo jali main bola ker...wakakaka. ada sesiapa ambik gambar dia tendang bola or lari tak??? upload lah wei...mesti lawak gila....wakakakaka

najib said...

kikiki....
org tgk perut die je da tkut cmner nk bolos...hehehe

Anonymous said...

hahahaha
betol la najib cakap
jali main mcm lembu menganas
tk bole nk lepas die sbb die rempuh org mcm bulldoser...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."