mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, March 10, 2009

"KeLaS JaHitaN MaNik"

"KeLaS JaHiTaN mAnIk"


Kepada sesiapa yang berminat untuk buat extra income dirumah...
Nur El-Aziz Tailoring Butik akan menganjurkan kelas jahitan manik seperti berikut:

Pada : 15 march 2009
Tempat : Seksyen 3, Shah Alam
Masa : 9am- tidak terhad. (Sehinga Selesai Modul)
Bayaran : RM50 SAHAJA!Jumlah
Peserta :Terbuka kepada 10 orang yang
pertama sahaja.
PERCUMA:

A. Seminar ringkas " Bagaimana Menjadi Usahawan Wanita Yang Berjaya"Antara topik yang akan dicover ialah:
1.) Bagaimana hendak meluaskan rangkaian pasaran perniagaan dirumah agar menjadi perniagaan yang berdaya saing.
2.) Teknik Marketing untuk bisness kecil dirumah.


B. Nota Ringkas
1.) Senarai Buku Jahitan Manik Yang disyorkan.


C. Peralatan.
Peralatan disediakan untuk dikongsi. Peserta digalakkan membawa peralatan sendiri bagi memudahkan proses pembelajaran.


D. Makanan
Makanan ringkas akan disediakan oleh pihak penganjur.

SEMUA INI AKAN DIBERIKAN SECARA PERCUMA!!!

Kepada sesiapa yang berminat sila sms nama, no. k/p kepada CIK NUR IZZAH @ 012-2172307, secepat mungkin untuk tempahan. Terbuka kepada 10 orang pertama sahaja.
FORMAT SMS ADALAH SEPERTI BERIKUT: (KM) ('NAMA') (UNILLY)


Semua ini hanya dengan RM50 sahaja....so rebutlah peluang keemasan ini...

ANJURAN ’NUR EL-AZIZ TAILORING BUTIK’
By: Noor Shahbina Omar

9 comments:

najib said...

hehe...kelas mjahit nie sesuai tuk laki yg da kawen....
hehe..sbb bini msti suke anta baju jahit kat org jer....
so bile korg da pdai senang la xyh rugi duit anta kat org...korg sdiri pon bole jahit....

terutamanye>>> JALI & RAZAK!!!!!

hahaha

jali the great said...

bini aku pandai jahit jer... ko carik la yang boleh jahit najib oi.. kalo tak suh shabina train jer...hehehe

SHAHBINA said...

BOLEH...AKU NO HAL PUNYA...HAHAHA

shahbina said...

Sapa ada bini tak reti nak jahit sila2 lah hantar kat aku...aku ku pulangkan bini2 korang dgn ilmu yang penuh...hahaha tuk pengetahuan, aku dah jemput mutalib kaka( suami hasnah tata) tuk bg talk masa kelas manik, tentang mcm mana nak kembangkan biz kecil kat umah dengan hanya mengunakan sebijik komputer....cewah...

jali the great said...

habis la bisnis women ngan bisnis man dah bertemu... kecoh la nanti masa kursus kelas menjahit tu... wakakaka

man said...

najib komen je mesti ade cter psl kawen.......

najib said...

dei man...ni smua tuk kebaikan korg smua gak laaa...kikiki...

korg ken tgu aku kawen bru korg bole kawen....hehehe

altantuya said...

najib = kawin
kawin = najib...

apa ni???

najib ko ingat kawin je ker????

Sha-Bie said...

tulah...aku rase ko nie najib dah masuk ketegori 'WAJIB' KAWIN NIE...klu tak aku takut budak nie jadi biol jer nie...hhahahaha

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."