mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, March 5, 2009

hentikanlah mengagung agungkan manusia terkutuk ni!!!







macamana ni???? astagfirulah....... apa dah jadi ni?????????
kepada sesiapa yang sangat mengaggungkan mamat ni... bawa bawa la insaf sikit...

macamana dia boleh letak Al quran macam tu jer?????? muslim ke dia??? tolong la .... kang lama lama ikut dia .... korang rasa tak salah cara dia sembahyang tu!!!!!!!

3 comments:

anti srk said...

pi mampus la ko srk

salman khan said...

bodoh punye shah rukh khan..

kaundamani said...

sape yg gi ikut si bangang ni lagi memang aku tak tau la nak cakap apa

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."